دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر

درباره ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و اخبار درون آن

دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر

درباره ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و اخبار درون آن

متروی مشهد

هزینه های متروی مشهد . . .

خط یک قطار شهری مشهد 450 میلیارد تومان هزینه در بر داشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: برای اجرای پروژه خط یک قطار شهری مشهد در حدود 450 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا رجب‌نژاد در نشست خبری که ظهر امروز در سالن کنفرانس شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد به مناسبت ورود نخستین محموله واگن‌های قطار شهری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نخستین محموله واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد چند روز گذشته در بندرعباس بارگیری شد که در نهایت و پس از چند روز از طریق حمل با تریلی امروز وارد مشهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: پس از تخلیه واگن‌ها در مشهد به منظور مونتاژکردن واگن‌ها و قرارگیری آن‌ها روی ریل‌های خط یک زمانی در حدود سه روز نیاز است که در نهایت امیدواریم اواخر هفته جاری واگن‌ها برای تست تحمل 18هزار کیلومتری آماده شوند.

* 450 میلیارد تومان برای اجرای خط یک قطار شهری مشهد هزینه شده است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: برای اجرای پروژه خط یک قطار شهری مشهد در حدود 450 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای این پروژه شهری تاکنون در بخش توسعه ، زیر ساخت‌ها و خرید واگن در حدود 450 میلیارد تومان هزینه شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در رابطه با هزینه‌های خرید واگن‌های یک قطار شهری مشهد گفت: قیمت هر واگن قطار شهری خط یک مشهد یک‌میلیون 560 هزار یورو بوده است همچنین برای قطعات یدکی و حمل واگن‌های خط یک قطارشهری مشهد که شامل 60 واگن است هزینه‌ای در حدود 106 میلیون یورو اعتبار لازم است.
وی زمان رسیدن قطار به ایستگاه‌ها را با توجه به ورود 9 واگن تا ایام دهه فجر و افتتاح رسمی خط یک قطار شهری مشهد را نیم ساعت عنوان کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خط یک قطارشهری به تدریج وارد ایران می‌شود که بر این اساس امیدواریم شش واگن مورد نیاز خط یک قطار شهری مشهد تا دی‌ماه سال آینده وارد مشهد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در افق پروژه قطار شهری مشهد 33رام قطار با 99 واگن پیش‌بینی شده است که در این راستا و پس از تکمیل تعداد واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد زمان رسیدن قطار به ایستگاه‌ها نزدیک به سه دقیقه می‌رسد که در یک جهت در حدود 20 هزار نفر جابه‌جا می‌شود.
وی در ارتباط با ویژگی واگن‌های خط یک قطارشهری مشهد اظهار داشت: هر یک از قطارهای شهری خط یک مشهد شامل سه واگن که بر این اساس و با توجه به اینکه طول هر واگن خط یک 30 متر و عرض دو متر 65 سانتی‌متر است.
همچنین هریک از واگن‌ها دارای ظرفیت 250 نفر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
MR-BAX سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://WWW.BAX0192.IR

سلام
وبلاگت خیلی باحاله -- دمت گرم !
اینم سایت منه!
www.bax0192.ir
متعلق به خودته
موزیک و فیلم و هرچیزی که بخوای
دوست داشتی یه سری بزن و عضو شو
منتظرت هستم عزیزم ![قلب]

سلام .
ممنون از لطفت . . .
باشه حتما . ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد