دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر

درباره ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و اخبار درون آن

دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر

درباره ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و اخبار درون آن

دانشجویان گوش کنند . . .

خبر هایی از دانشگاه . . .

سلام و درود بر دوستان عزیز . . .

همان طور که در دانشگاه هستسد و از اخبار آن اطلاع دارید و دیدید ،‌ یکسری تغییراتی در دانشگاه اتفاق افتاده . . .

از جمله ی این اتفاق ها می تونیم به انتقال کافی نت به مرکز مشاوره قدیم و انتقال مرکز مشاوره به جای سما و انتقال سما به داخل شهر ، این از یکی از تغییراتی بود . . .

تغییرات دیگه ای که در این دانشگاه رخ داده این هستش که آقای مهندس غیاسی که جدیدا به جای آقای ذبیحی در داخل دانشگاه به سمت معاونت آموزشی منسوب شده اند که جدیدا یک سری تخته هایی رو خریدن و آوردن در داخل دلنشگاه نصب کردن و خیلی تخته های قشنگی و زیبایی هستش و بسیار خوب هستش و در ضمن یک سری گچ های مخصوصی داره که استفاده از این گچ ها باعث می شه که پودر گچ در داخل هوا پخش نشه و بسیار عالی هستش . . .

ولی متاسفانه نکته ای هستش که برخی از دانش آموزان نمی دونم به چه دلیلی انجام به این کار می کنند ، این تخته هایی که دانشگاه خریده در داخل کلاس ۱۰۵ رو شکسته بودند که واقعا کار اصلا جالبی نبوده و باعث ناراحتی مسوولین دانشگاه شده و . . .

راستی اگر اطلاع داشته باشید جناب آقای مهندس غیاسی ۳ تا دوربین خریدن که در داخل سالن امتحانات پایان ترم و یا همون سالن ورزشی نصب کردند که این دوربین ها قابلیت ذوم کردن و عکس برداری رو دارند و البته این قابلیت ذوم کردن رو بر روی ورقه ی بچه ها رو دارند که اگر هر کسی یک زمانی خواست مثل زمان دکتر که بچه روی ورقه ها هر کدوم داستان و . . .

نوشته بودند به همین دلیل جناب آقای مهندس این دوربین رو خریدانی کردند و قابلیت ذوم کردن در روی ورقه ی دانشجویان و ضبط کردن رو به راحتی دارند که اگر یک زمانی مثل داستان دکتر ضورت گرفت مچ بچه ها رو بگیرند . . . 

البته نا گفته نماند که مچ چند نفری را هم گرفته اند . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد